onsdag 23. januar 2013

Costa Rica 1

No er vi komt fram til Santa Teresa og der vi skal surfe! Hotellet vi sov på i natt i San Jose var veldig fint, og vi gledar oss til frokostbuffet og overnattingen vi skal ha der 2. februar ;) Vi har ikkje tenkt å forlate hotellet, for byen såg ikkje så koselig ut. Turen fra hovedstaden og til kysten var humpete og varm, ei ferge og eit motorstopp fikk vi oppleve. Det er ei fin strand her, Playa Hermosa, og eg gledar meg til å prøve bølgene! Der vi bur er det eit lite basseng, og 300 meter å gå til stranden. Det er mange svenskar her. Håpar alle heime har det bra! PS: viss nokon lurte så er grunnen til at all teksten kjem først i ein klump og at bildene kjem etterpå med store mellomrom at mobilappen ikkje gir meg andre valg.









2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Kamilla!
    Misunner deg ....;) Hils Kristine og nyt dagene !
    Klem fra mamma <3

    SvarSlett
  2. Hei Kamilla:). Bra du er oppe å går med bloggen igjen, følger med. Gleder meg å sjå surfebilder:). Har skrevet litt på bloggen min også.....litt kaldere her vi er:). Helse Kristine og ha det kjekt.....pappa:)

    SvarSlett